Gemenskap på Andra Långgatan 20.

GO Backa bjuder in
Torsdag 20 februari kl 17.30-20 @ Gårdslokalen, Andra Långgatan 20
Vänsterpartiets medlemmar i Göteborg är välkomna till en informell träff i Gårdslokalen på Andra Långgatan.

Tanken är att vi ska umgås och lära känna varandra utan någon särskild agenda. Det har under hösten uttryckts önskemål om detta från enskilda medlemmar.

Vi fixar kaffe och te, och var och en tar med sig det hon/han eventuellt vill äta under kvällen.

Vi i GO Backa hoppas att andra vänsterpartiföreningar i distriktet är villiga att ta upp den kastade handsken och framöver ansvara för nya gemensamma träffar! Kanske kan det bli något återkommande, förslagsvis en gång i månaden.

Hör av er till undertecknad, så vet vi om intresse finns.
GO Backa genom Kerstin Hultman