1a Maj med Vänsterpartiet i bilder

Till minne av Svenska Spanien Frivilliga Masthuggstorget 1a Maj Till minne av Svenska Spanien Frivilliga 1a Maj på Masthuggstorget Poeten Jenny Wrangborg Uppvärmning i gårdslokalen Bli medlem i Vänsterpartiet Blommor och plakat - 1a Maj 1a Maj hos Vänsterpartiet Kortedala Galmestan Bergsjön Biskopsgården Musik i 1a Maj tåget 6 timmars arbetsdag Fanbärare - 1a Maj I tåget Talkörsledare Röda, go'a Biskopsgården Demonstrationsvakt Fanbärare Avenyn 1a Maj Gustav Adolfs torg Över 7000 människor  Jane Chu från Ung Vänster Dikter av Jenny Wrangborg Riksdagsledamot Rossana DinamarcaFeministisk- och skolpolitisk talesperson Rossana Dinamarca  Publiken på Gustav Adolfs torg

foto: Adriana Aires

• Idag hade vi ett jttebra mte om den sjuka sjukvrdenhellip
    14 timmar ago by Vansternibacka Idag hade vi ett jättebra möte om den sjuka sjukvården med Monika Djurner och Valeria Castro.
  • Bitly6hvadgora fyll i vr snabba enkt!
    3 veckor ago by Vansternibacka Bit.ly/6hvadgora fyll i vår snabba enkät!
  • Idag delar vi ut flygblad p Tuve torg
    3 veckor ago by Vansternibacka Idag delar vi ut flygblad på Tuve torg
  • Partifreningens ordfrande Mikael lyssnar p fredrag om konflikten i hamnenhellip
    2 veckor ago by Vansternibacka Partiföreningens ordförande Mikael lyssnar på föredrag om konflikten i hamnen på fackligpolitisk heldag.
  • Idag r det medlemsmte med kongressombudsval Distriktsordfrande Adriana r freslagen
    3 veckor ago by Vansternibacka Idag är det medlemsmöte med kongressombudsval. Distriktsordförande Adriana är föreslagen.