1a Maj med Vänsterpartiet i bilder

Till minne av Svenska Spanien Frivilliga Masthuggstorget 1a Maj Till minne av Svenska Spanien Frivilliga 1a Maj på Masthuggstorget Poeten Jenny Wrangborg Uppvärmning i gårdslokalen Bli medlem i Vänsterpartiet Blommor och plakat - 1a Maj 1a Maj hos Vänsterpartiet Kortedala Galmestan Bergsjön Biskopsgården Musik i 1a Maj tåget 6 timmars arbetsdag Fanbärare - 1a Maj I tåget Talkörsledare Röda, go'a Biskopsgården Demonstrationsvakt Fanbärare Avenyn 1a Maj Gustav Adolfs torg Över 7000 människor  Jane Chu från Ung Vänster Dikter av Jenny Wrangborg Riksdagsledamot Rossana DinamarcaFeministisk- och skolpolitisk talesperson Rossana Dinamarca  Publiken på Gustav Adolfs torg

foto: Adriana Aires

• Idag har vi delat ut flygblad vid backa kyrkogata
    3 veckor ago by Vansternibacka Idag har vi delat ut flygblad vid backa kyrkogata.
  • Idag har vi konferens fr att uppmrksamma vrt hundrarsjubileum
    3 veckor ago by Vansternibacka Idag har vi konferens för att uppmärksamma vårt hundraårsjubileum.
  • 5 timmar ago by Vansternibacka
  • Hkan frn inkp och upphandlingsnmnden berttar om hur upphandlingsarbetet ihellip
    4 veckor ago by Vansternibacka Håkan från inköp- och upphandlingsnämnden berättar om hur upphandlingsarbetet i kommunen fungerar.
  • Fira frsta maj med oss!
    4 dagar ago by Vansternibacka Fira första maj med oss!