1a Maj med Vänsterpartiet i bilder

Till minne av Svenska Spanien Frivilliga Masthuggstorget 1a Maj Till minne av Svenska Spanien Frivilliga 1a Maj på Masthuggstorget Poeten Jenny Wrangborg Uppvärmning i gårdslokalen Bli medlem i Vänsterpartiet Blommor och plakat - 1a Maj 1a Maj hos Vänsterpartiet Kortedala Galmestan Bergsjön Biskopsgården Musik i 1a Maj tåget 6 timmars arbetsdag Fanbärare - 1a Maj I tåget Talkörsledare Röda, go'a Biskopsgården Demonstrationsvakt Fanbärare Avenyn 1a Maj Gustav Adolfs torg Över 7000 människor  Jane Chu från Ung Vänster Dikter av Jenny Wrangborg Riksdagsledamot Rossana DinamarcaFeministisk- och skolpolitisk talesperson Rossana Dinamarca  Publiken på Gustav Adolfs torg

foto: Adriana Aires

• Trffa Hans Linde 4 januari
    4 veckor ago by Vansternibacka Träffa Hans Linde 4 januari.
  • Givetvis finns p manifestationen mot nazism p Jrntorget Nu talarhellip
    1 vecka ago by Vansternibacka Givetvis finns på manifestationen mot nazism på Järntorget. Nu talar Ung Vänster.
  • 1 månad ago by Vansternibacka
  • Vnsterpartiet Biskopsgrden Torslanda har ett seminarium om sex timmars arbetsdaghellip
    1 vecka ago by Vansternibacka Vänsterpartiet Biskopsgården Torslanda har ett seminarium om sex timmars arbetsdag med bland annat Ana Rubin. Bra initiativ.
  • Kampanjkickoff med distriktet Vi lgger upp planer for vren
    6 dagar ago by Vansternibacka Kampanjkickoff med distriktet. Vi lägger upp planer for våren.