1a Maj med Vänsterpartiet i bilder

Till minne av Svenska Spanien Frivilliga Masthuggstorget 1a Maj Till minne av Svenska Spanien Frivilliga 1a Maj på Masthuggstorget Poeten Jenny Wrangborg Uppvärmning i gårdslokalen Bli medlem i Vänsterpartiet Blommor och plakat - 1a Maj 1a Maj hos Vänsterpartiet Kortedala Galmestan Bergsjön Biskopsgården Musik i 1a Maj tåget 6 timmars arbetsdag Fanbärare - 1a Maj I tåget Talkörsledare Röda, go'a Biskopsgården Demonstrationsvakt Fanbärare Avenyn 1a Maj Gustav Adolfs torg Över 7000 människor  Jane Chu från Ung Vänster Dikter av Jenny Wrangborg Riksdagsledamot Rossana DinamarcaFeministisk- och skolpolitisk talesperson Rossana Dinamarca  Publiken på Gustav Adolfs torg

foto: Adriana Aires

• Frsta delen av Rda Trdenmarschen avklarad
    3 veckor ago by Vansternibacka Första delen av Röda Tråden-marschen avklarad.
  • Idag fyller Vnsterpartiet Gteborg hundra r Vi firar med trta
    4 dagar ago by Vansternibacka Idag fyller Vänsterpartiet Göteborg hundra år. Vi firar med tårta.
  • Kampanjkickoff med distriktet Vi lgger upp planer for vren
    2 månader ago by Vansternibacka Kampanjkickoff med distriktet. Vi lägger upp planer for våren.
  • Mikael Wallgren r omvald som ordfrande fr Vnsterpartiet i Backa
    4 veckor ago by Vansternibacka Mikael Wallgren är omvald som ordförande för Vänsterpartiet i Backa.
  • Givetvis r vi p plats vid manifestationen fr amnesti frhellip
    3 veckor ago by Vansternibacka Givetvis är vi på plats vid manifestationen för amnesti för ensamkommande flyktingbarn.