Valspurt på Backaplan.

Den 14 september ser vi till att få en ny färdriktning mot ett mänskligare samhälle, ett samhälle för alla!

Titta in i valstugan på Backaplan. Där finns material och medlemmar  i vänsterpartiet som kan svara på dina frågor.

lundby2

Hisingen är inte till salu! Det har konstnären Benny Cruz fångat i den målning som finns uppsatt på vår valstuga på Backaplan.

måln

valstugan3

valstugan2

Välfärden är inte till salu! Läs mer i vår lokala valfolder HÄR och HÄR.
Mer material finns i valstugan som är öppen:
vardag 12:00-18:00, lördag kl 11:00-17:00 och söndag kl 11:00-16:00 ända fram till valdagen.
Den 13 september är det dessutom nattvänster i valstugan.

Media: DN1,DN2,

Lästips: Hur dyrt blir Sjöstedts Sverige?, Agneta Berge