Kom med i valrörelsen 2015!

blimedlem

Sverige har ett nytt politiskt läge och ett nytt val till riksdagen kommer att hållas den 22 mars 2015. Nu kavlar vi upp ärmarna och drar igång ännu en valrörlse. Tillsammans kan vi göra skillnad.

Är du hurtig kan du hjälpa till med att springa i trappor, dela flygblad och sätta upp valplakat. Är du bra på att prata med människor eller på att tala inför folk behövs du i våra torgmöten och medlemsträffar för att peppa varandra. Du kanske gillar att fota, filma eller är bra på att skriva, vi behöver folk som kan dokumentera och skriva debattartiklar. Du kanske gillar mer att vara inomhus, gillar datorer, bildredigering eller är bevandrad i sociala medier, vi behöver människor som skapar material och sprider vår information. Du kanske pratar flera språk, är grym på att organisera eller har en bil för att transportera material, eller kan tänka dig att komma med kaffe och fika till någon träff. Alla insatser, stora som små, är väldigt viktiga i en valrörelse.

Vill du vara med? Det finns saker att göra för alla:

• Bli medlem!
  • Donera pengar till valfonden
  • Kolla in vår kalender och hjälp till eller ta del i någon av våra aktiviteter
  • Har du Facebook? Gå med i vår interna Facebook grupp och hjälp till att organisera
  • Vi finns även på Twitter, Facebook och Instagram, följ oss och hjälp oss med att dela, retweeta och gilla våra inlägg så når informationen ut till många fler
  • Idag delar vi ut flygblad p Tuve torg
    2 månader ago by Vansternibacka Idag delar vi ut flygblad på Tuve torg
  • Bitly6hvadgora fyll i vr snabba enkt!
    2 månader ago by Vansternibacka Bit.ly/6hvadgora fyll i vår snabba enkät!
  • Idag hade vi ett jttebra mte om den sjuka sjukvrden
    1 månad ago by Vansternibacka Idag hade vi ett jättebra möte om den sjuka sjukvården med Monika Djurner och Valeria Castro.
  • 4 veckor ago by Vansternibacka
  • Partifreningens ordfrande Mikael lyssnar p fredrag om konflikten i hamnen
    2 månader ago by Vansternibacka Partiföreningens ordförande Mikael lyssnar på föredrag om konflikten i hamnen på fackligpolitisk heldag.