Styrelsedag för partiföreningen i Backa.

Vänsterpartiets partiförening i Backa är en av tio i Göteborgsdistriktet och består av ca 90 medlemmar.
I söndags samlades den nya styrelsen för att dra upp riktlinjer för den kommande verksamheten.
alla

Runt bordet: Adriana Aires, Jesper Berglund, Mikael Wallgren, Kerstin Hultman och Linnea Hellenäs.

Det blev flera timmars intensiva diskussioner   om vad vi vill med partiföreningen, hur vi kan utveckla  vår närvaro i sociala medier, om  studie- och bokcirkel, temamöten, föreläsningar, budgetfrågor och verksamhetsplan.
a_redigerad-1

Adriana Aires

jm0

Jesper Berglund höll i mötesklubban medan Mikael Wallgren greppade ”pennan”.

Foto: Annarkia aka Christina Vilhelmsson

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,