Aktiviteter för resten av året

Nu är årets resterande aktiviteter planerade. Vi har flera utåtriktade aktiviteter, där vi är ute och delar vårt material och pratar med folk. Vi har även ett medlemsmöte som kommer att handla om interndemokrati och höst/vinter-kampanjen. Dessutom har vi ett temamöte i annorlunda tappning där vi kommer att göra en stadsvandring i vår stadsdel och får reda på det som ska byggas i området.

Medlemsmöte – Interndemokrati & kampanjplanering

Torsdag 29/10
kl 19:00-21:00

Kampanjdag – Backa Kyrkogatan

Lördag 14/11
kl 11:00-13:00

Temamöte: Vandring – Framtidens Norra Hisingen

Söndag 22/11
kl 13:00-15:00

Kampanjdag – Brunnsbotorget

Söndag 6/12
kl 12:00-14:00

Flygbladsutdelning – Selma Lagerlöfs torg

Måndag 28/12
kl 12:00-14:00

Självklart finns det utrymme för spontana och sociala aktiviteter däremellan.
Information till våra medlemmar kommer med mailen eller i vår Facebook grupp.
Varmt välkomna!