Temamöte om TTIP

Måndagen den sextonde maj hade Vänsterpartiet i Backa ett temamöte om TTIP med vår EU-parlamentsledamot Malin Björk. Vi fick lära oss massor. Som tur är spelade vi in Malins föredrag så att du kan få se det i efterhand. Tyvärr saknas någon sekund mellan delarna, det beror på kamerans lagringsmöjligheter.

Här följer Malins föredrag.

• Idag har vi delat ut flygblad i ungefr tv timmarhellip
    3 veckor ago by Vansternibacka Idag har vi delat ut flygblad i ungefär två timmar på Brunnsbotorget. Varje dag är en bra dag att dela ut flygblad på.
  • Idag har vi haft ett jttebra mte med Gunvor Bergquisthellip
    2 veckor ago by Vansternibacka Idag har vi haft ett jättebra möte med Gunvor Bergquist om praktiskt miljö- och klimatarbete. Massor av bra diskussioner.
  • Idag har vi varit p Backadagen Massor av intressanta samtalhellip
    1 vecka ago by Vansternibacka Idag har vi varit på Backadagen. Massor av intressanta samtal. Nästa vecka är vi på Tuvedagen. Ses där.
  • Idag r vi p Tuve Torg
    3 dagar ago by Vansternibacka Idag är vi på Tuve Torg.
  • Om du r medlem s ska du idag ha ftthellip
    1 månad ago by Vansternibacka Om du är medlem så ska du idag ha fått senaste numret av RÖTT, vår medlemstidning. (Om den inte är försenad i posten.) Har du inte fått den, bli medlem!